Klik Nuffnang Ads

Thursday, October 4, 2012

SAYA SEBENARNYA SUSAH HATI

Asalamualaikum
Hai kawan-kawan,
Saya sebenarnya susah hati sebab baju resepsi lelaki time kenduri 
belah perempuan tak menepati citarasa saya dan tunang.
Sudah la saiz XL, berdaki pula tu.
Tak sepadan dengan bentuk badan tunang yang bersaiz M sahaja. 
Frust tau.
Masa mula-mula upah butik tu, janji lain, bila dah bayar deposit, lain pula ceritanya.
Kalau jadi lain time majlis nanti, memang ku jaja cerita ini ke seluruh Ipoh. Hehehe...
Nak tak nak, kami terpaksa pilih baju lelaki yang berlainan warna. 
Saya tak nak cantik sorang2 atas pelamin nanti.
Perkara ni je la yang asyik menghantui saya.*_*
Lucky (AA) tunang saya ada baju istiadat bomba. 
Tengok keadaan la samada kami pasrah nak pakai baju berlainan warna 
time resepsi nanti @ AA pakai baju istiadat bomba dia.
Oh lupa nak bagitahu, baju resepsi saya nanti warna putih. ^_^



P/S: last month anak kawan abah kawin, rileks je pakai baju berlainan kaler time majlis diorang.

8 comments:

  1. unik tu.. kalau dah ada orang buat takde masalah.. saya rasa saya pun penah tengok.. =)

    ReplyDelete
  2. boleh je kaler lain ;)
    kalau nak cun pakai tudung kaler sma dgn bju laki ;)
    smart abes ;)

    ReplyDelete
  3. Na,selalunye baju besar takde mslh, boleh mintak die kecikkan. y mslh kalau baju kecik tak leh nk besarkan.InsyaAllah,kite doa bnyk2 semoga majlis nnt jln lancae.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, saya mantan bride daripada blog April June 2011 datang singgah sini. Insya Allah majlis awak nanti berjalan dgn lancar. takda masalah dgn baju. da ramai org buat trend baju pengantin lain2 warna. no worries my dear :)

    ReplyDelete
  5. erkkk sedihnya kalau kawen baju lain lain... eruk la butik tu. kawan saya baru ni komplen la, mak andam dia sesuka hati je tukar color baju. dia nak color pink, mak andam bagi kaler hijau petronas. hmm... macam macam hal..

    ReplyDelete
  6. sabar nurun, ok je kaler lain..ejas baju nurun bg match, mcm cik susu ckp, pkai tudung sama ke...xpon mntk kecik kn. mntk dia basuh before nurun amek baju tu...klo dia wat dek...nurun mntk awl...g basuh sndiri, klo dia bising mntk blk deposit...buat gaya diva sket,keh keh keh... pdn muka dia...xpe dear, everything will be fine

    ReplyDelete
  7. awak...kite slalu kontek mlalui blog je..susah la awk..nak no fon..ni no fon sy...0125080257...saya pon ade prob dgn butik..sedih sgt...awk butik ape??sy pon nak bg kad kawen jugak...

    ReplyDelete