Klik Nuffnang Ads

Sunday, November 18, 2012

BUTIK PENGANTIN MURAH DI BATU GAJAH

Saya mengetahui tentang butik ni pun dah terlewat.

Tapi saya dapat juga ambil servis make up nikah dengan butik ini.

butik perkahwinan Impiana Nurhan Nuriman
Lokasinya di Kampung Sungai Terap.
dekat dengan kampung Yuna
Memang tak ramai yang tahu pasal butik ini sebab dia terletak betul2 dalam kampung. 
Tapi pelamin dan baju pengantin nya sangat awsome!! Murah dah tentu la.
Sebab, saya ada tanya kalau sewa baju sanding lelaki sahaja berapa rm? 
Kak Emma (owner) cakap RM50 je. Murah kan. ikut design la juga kot.
kalau korang datang butik ni, cakap la korang tahu pasal butik ni dari saya. heeeeeeee....

saya ambil servis make up dan bantal nikah je 


 bantal nikah ni saya sewa RM30 sahaja. TANPA DEPOSIT.
bantal nikah murah yang di idam-idamkan oleh semua bride to be 




BUTIK INI BERSEBELAHAN RUMAH OWNER BUTIK JE.

3 comments:

  1. murahnya sewa,saya stay k.l agak2 nnti kalo saya nak kawin harapan la nak dpat bju rm50 sad2 hehe

    ReplyDelete
  2. xde ke no. telefonnya..

    ReplyDelete
  3. Hehehehe dlm kmpg opah sy je ni.. Mmg nak tempah kt sini pon nt..murah sgt..

    ReplyDelete