Klik Nuffnang Ads

Tuesday, December 18, 2012

...

Sejak kawin ni rasa malas betul nak keje. 
Mula la rasa nak benti keje
 then jual shawl dan cupcake di alam maya. Aishhh....

masalahnya ada ke org keje gomen yang ada niat nak berhenti macam aku nie?

note: kawin dah sebulan lebih tapi sijil nikah@kad kawin xde lagi. normal ke?

4 comments:

  1. Tak tahu lah normal tak nurun. hahaha.

    ReplyDelete
  2. sy pun ada rasa mcm tu,mls sungguh nk kerja skrg ni..huhu..sy pun belum bt sijil nikah@kad kawen lagi..xpe kot..huhu

    ReplyDelete
  3. heee..teha yg blom kawen ni pon rase mlas nak keja..acane tu;p

    ReplyDelete
  4. Rugi la berenti keja Nurun. Bukan senang nak dpt keja skrg ni T.T

    ReplyDelete