Klik Nuffnang Ads

Friday, August 15, 2014

ICE WATCH YANG AWESOME




 

Sapa yang tak pernah dengar jenama ni? Tak mungkin tak pernah dengar kan kan. Jenama ICE Watch merupakan sebuah jenama yang makin popular di Malaysia. Pernah nampak butik Ice Watch di The Curve atau Alamanda contohnya? Pernah nampak sesiapa ke hulu ke hilir dengan jam ini di pergelangan tangan diorang? Tipu sangat la kalau tak tahu pasal jam tangan yang kian popular di kalangan remaja sekarang. 

Jam ni dikenali kerana koleksi jam tangan diorang yang telah menambat hati jutaan orang muda  di seluruh dunia. Ia pastinya satu jenama yang korang dambakan jika korang mencari seutas jam tangan yang trendy, colourful macam smarties dengan harga yang berpatutan. *Nyummy! 

Selama bertahun-tahun lamanya jenama ICE Watch telah berjaya menguasai industri jam tangan dan aksesori sebagai antara jenama jam yang paling berpengaruh di dunia.
*erm, susah juga ye nak membina nama. Adik2 semua boleh jadikan motivasi untuk berjaya ...mih...mih...mih....

Kejayaan ICE Watch dalam meningkatkan status diorang ni sebenarnya dianggap sebagai sebuah kejayaan yang sangat sweet. Diorang juga berjaya mengenepikan persaingan daripada banyak jenama jam tangan lain dalam suasana yang cukup sengit. Banyak halangan yang ICE Watch berjaya atasi dan permintaan terhadap jam diorang dalam pasaran semakin meningkat saban hari. *Bukan senang nak popular ye kawan-kawan. 

Kalau korang nak tahu, koleksi Jam tangan dari ICE Watch diperbuat daripada bahan-bahan yang bermutu tinggi. Diorang juga ada pelbagai koleksi rekaan yang cukup cantik buatannya dan bergaya.

Kenapa diorang berjaya dikenali di seluruh dunia? Ini kerana jenama ni mengeluarkan koleksi jam tangan yang cukup berkualiti untuk lelaki dan wanita. Korang boleh suai padankan dengan pakaian yang akan korang gayakan setiap hari.
*ingat, jam tangan yang awesome untuk orang yang awesome jugak.......








Terpegun juga aku tengok koleksi ICE Watch terkini yang boleh didapati di ZALORA Malaysia. Sebagai destinasi fesyen online yang terbesar di Malaysia, ZALORA menawarkan koleksi jam tangan terkini daripada jenama ini dalam skala yang cukup besar. Korang pastinya berpeluang memilih rekaan dan gaya jam yang sesuai dengan personaliti dan cita rasa korang. Teruja tak? Jom layari website ZALORA sekarang untuk dapatkan informasi terkini tentang koleksi terbaru jam tangan ICE Watch. Cekedauuuuuu........

P/s: kalau korang nak tahu, ramai artis international pakai koleksi dari Ice Watch ni. Tak percaya? Cuba korang google. Nak setaraf dengan artis international tak? 


"dimana nak beli ice watch secara online? tentunya di zalora.com"

5 comments:

  1. lawaaaaaaaaa lah jam niii. biasa tengok yg design dia macam gambar pertamaa tu. hehehehehe

    ReplyDelete
  2. nice sharing la.. lawa.. singgah dan follow sini

    ReplyDelete
  3. Ice memang jenama jam tangan terkena...design cantik2 padan dgn harganya...

    blogwalking..

    http://eirna-nurasikin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jam nihh smart! teringin nak pakai tp syg sy ni pantang pakai jam msti xsmpai sbulan jam da jahanam.. *Nak selamat jgn pakai jam!hahahaha

    ReplyDelete
  5. suka tengok yang warna coklate tuh , cantinyee :D

    ReplyDelete