Klik Nuffnang Ads

Saturday, May 9, 2015

RIZZMANRUZAINI.COM RTW

Aku punya koleksi rr.com ready to wear adalah sehelai instant shawl.
Saja suka2 nak beli koleksi dari fashion designer. Nak tempah, duit tak banyak. 
Tengok dalam ig, diorg baru lancarkan koleksi terbaru sesuai untuk muslimah.
Harga pun mampu milik.
Tanpa membuang masa, aku buka website rr.com ni, klik to chart mana yang patut.
Dalam 7 hari juga barang aku ni sampai kat rumah.
Fizikal butik rr.com terletak di sungai besi. 

Meh tengok meh instant shawl yang aku beli. 
Material korean crepe. Not bad. Mudah dan kemas untuk dipakai. 
Diorg ada koleksi lain lain.
Cuba la uols tengok website rizzmanruzaini.com tu ye.
Mana tahu berkenan.



Masa mula-mula aku buka plastik poslaju shawl ni, 
punya la teruja macam dapat hadiah dari sang suami lagaknya. kuikuikui.....



bila aku pakai, serius comel macam model kat atas ni. korang nak comel macam model kat atas tak?

No comments:

Post a Comment