Klik Nuffnang Ads

Thursday, February 28, 2019

produk jenama Himalaya untuk rambut kelemumur

review time

minyak rambut himalaya ni sesuai untuk merawat kelemumur.
bau wangi.
seminggu guna tiga kali je.
cara guna: lumur@sapu di kulit kepala, urut-urut kulit kepala tu seminit. dan biar semalaman. guna sebelum tidur.
lepas bangun tidur, waktu nak mandi tu, boleh la syampu seperti biasa.
minyak rambut ni bukan untuk dipakai untuk keluar berjimba atau ke pejabat.

dari apa yang aku rasakan dari pengalaman aku, kelemumur di kepala aku pun berkurangan. memang aku nampak beza dia. kulit kepala yang kering-kering tu memang makin hari makin kurang. pastikan korang konsisten bila memakainya.

selain menggunakan syampu kelemumur, minyak rambut ni salah satu rawatan altenatif yang patut di cuba.

kebarangkalian untuk membeli lagi? YES YES YES kalau ada kelemumur lagi la.

*aku perasan sejak anak aku umur 2 tahun, rambut aku ada kelemumur yang banyak. stress jaga anak ke? 😆


Himalaya Anti-Dandruff Hair Oil


Dekat watson macam takde jual tapi dekat kedai himalaya ada. Harga RM3+.++ 
Lupa la.

No comments:

Post a Comment