Klik Nuffnang Ads

Sunday, November 7, 2010

Take Five, Dear

1) Saya sangat teruja dengan......
>Pulau yang cantik (tapi aku takut panas),
>shopping (rse mcm terbang diawangan je bl dpt beli brg idaman),
>internet (semua org suke kn? kn?) =)

2) Teman hidup saya ialah.....
Mesti la saya harap Chinta hati sy tu, teman hidup saya. Tapi for now, my teman hidup adalah my E71 bcoz dia penghubung kepada semua org yg saya sayang. (i bukan gila gajet, ok!)

3) Perkara paling mencabar yang penah saya buat.....
Erm...saya bukan seorg yg sukekan cabaran, tp masa saya form 2, saya ade join satu camping di sekolah. Siap kene redah sungai@hutan bagai. Rase seram2 sejuk gitu(sebab kene berendam dalam air sungai diparas bahu) Dan paling tak dapat lupe, aktiviti tu myebabkan kasut sukan (pinjam dari member) tercabut tapaknya. HuHuhuhu.....Cuak beb, cuak! Nasib bek kawan xsuruh ganti!

4)Snek kegemaran.....
Semestinya gila kentang Mister Potato & fries. Nyum2.....!

5)Muvie paling cool.....
I luv korean drama@muvie. Malay muvie agak kureng gitu! Genre romantik@seram2 ubi2@kelaka. Muvie sangat cool yg penah sy tgk dulu ialah Ada ApA Dengan Cinta. Sooo Sweet!!!

No comments:

Post a Comment