Klik Nuffnang Ads

Tuesday, November 30, 2010

AKU ADE TABUNG, KORANG ADE TAK?

RM4.90 JE!






~image tabung aku dari jarak dekat~


Ni la tabung aku. Walaupun kecil, tapi banyak juga la duit yang bole masuk. Hehehe..... Sejarah penubuhan tabung ni adalah sekitar bulan July@August yang lalu. Aku beli tabung ni pun sebab terpengaruh dengan 1 Seminar yang aku attend di Hotel Syuen, Ipoh. Mase kecik2 dulu, aku ade juga tabung tapi aku selalu korek tabung bila tengah sengkek or time cuti sekolah. Maklum la, xdapat duit belanje time cuti sekolah. Huhuhuhu....T_T

Tapi setelah aku attend seminar tu, semangat nk kembali menabung sangat meronta2! Tanpa berlengah lagi, aku terus beli tabung ni lepas habis seminar tersebut. Mula-mula aku masukkn RM1 everyday. Tapi sekarang, aku dah malas nk masuk tiap ari. So aku masuk la bape yang aku suke tiap minggu. Yang specialnya tabung ni, aku tak letak duit syiling pun. Duit Kertas ONLY, ok? Dan Alhamdulillah coz aku xde dah habit suke korek tabung lagi.

p/s: tak sabar nak tunggu tabung ni penuh. Coz aku nak beli something like........Jeng..jeng..jeng....



siang malam ku terkenangkn dirimu. oh no!

No comments:

Post a Comment