Klik Nuffnang Ads

Monday, December 6, 2010

TODAY WAS FAIRYTALE

Salam semua!

Accually ape yang aku nak post ni tak xde kaitan langsung dengan tajuk entry ni. Hehehehe.....Biase la, aku memang suke buat sesuatu yang lari dari tajuk.
Aku just nak share pengalaman aku naik ETS (ala....train baru yang hot in town nowadays)

Semalam, dah kali kedua aku naik bende tu. Bes weh. Maybe sebab train tu masih baru. Kerusi penumpang die agak luas@selesa. Maksudnye kalo orang depan kite nak adjust kerusi ke belakang, tak menganggu kite yang dok di belakang die la.
Pastu siap ade ala2 pramugari tanya kite nak order makanan tak. (tapi body tak ramping macam pramugari kapal terbang tau. Hehehhe......) Sangat friendly. =)

Lagi satu setiap kali nak sampai ke destinasi, akan ade pengumuman yang akan dibuat. Ok la tu. Kalo KTM dlu, aku terpaksa alert kat setiap destination coz tak de pengumuman. (Bahaya sigh, kalo kite tak alert, tetibe kite dah sampai kat Hattyai! Tak ke haru?


kaunter ETS kt Stesen Keretapi KL

Harge tiket ETS ni bagi aku berbaloi la (RM29 FROM KL TO BATU GAJAH) coz servis cepat dan tiada kesesakan lalulintas + selesa. Lembu nak melintas jauh sekali la kan!

Kalo nak beli tiket di KL Sentral, kaunternye kt sebelah kaunter Air Asia tau. Kalo kt Stesen keteapi KL tu, memang ade kaunter die. Kire Senang la nak cari, conpom tak sesat.

Senang cite, aku rase nak naik lagi la kalo aku pegi KL nnt. Hehehehe.....

for more info; feel free to visit http://ets-train.com.my/


Terima kasih sebab sudi membaca.


Disebabkan aku ni bukan artis or makhluk yang femes, aku xkan tulis panjang2 la. Nanti korang meluat pulak. Hahahahhah......(gelak like devil again)
********************************************************************

p/s: sekarang korang suke dengar lagu ape? Tetibe aku suke dengar lagu KURNIA by Mizz Nina feat Noh Hujan la.......

Chowww!

No comments:

Post a Comment