Klik Nuffnang Ads

Saturday, May 21, 2011

FRESH IDEA'S

Hello brides to be,



cosmopolitan edisi mei. inspirasi yang segar dan terbaik dari oven!


Saya rasa awak2 yang gojes patut grab majalah ni. Bcoz, idea yang ade dalam ni memang sangat fresh dan cool. Walaupun cuma ada beberapa muka surat je tentang perkahwinan, bagi saya info yang ada, agak unik.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ok2, now saya nak tunjuk apam warna warni yang saya buat untuk kali yang ketiga. Ada sikit perkembangan dari yang lepas. ~_*.




walaupun tak semenarik tiramisu or whatever kek yang ade kat muka bumi ni, tapi bagi saya,
ni macam karya agung tau. :-p



5 comments:

  1. uikksss...cik nurun nak kawen dah ka? heheh.
    btw, siyes terliur tgk apam tu. baru je lepas save resepi die td. thank you for sharing the recipes. hehe~

    ReplyDelete
  2. wah..ibu say suka bikin ini.. tp tdl dengan pewarna buatan..baik pake pewarna alami..:)

    ReplyDelete