Klik Nuffnang Ads

Thursday, May 12, 2011

MEH BUAT APAM WARNA WARNI

Hello girls,

Saya baru try resepi ni. Semalam saya buat apam ni jadi bantat. =(
For second time, ade nampak sikit perkembangannya. *Teruja weh!
Disebabkan keterujaan saya tu, saya pun mms apam ni kat kakak saya
dan hantar sikit kat sepupu saya. (",)
Esok saya nak try buat lagi supaya jadi gebu merekah seperti yang saya tengok dalam blog ini
---
---
APAM 100 Plus
---
---
If u all nak resepinya, boleh klik link yang i bagi kat atas. Senang gile nak buat apam ni.
Nak jadi gile pun tak sesenang ini tau *_~

Cubalah!




walaupun tak secantik mane presentationnya, tapi disebabkan hasil usaha sendiri di samping resepi yang mantop, saya rasa berbaloi-baloi!

tetibe rase bangga jadi anak dara yang pandai buat kuih. =)







p/s:credit to mamafami.blogspot

9 comments:

  1. amboi kak. meh sini sebijik dua. hahaha

    ReplyDelete
  2. anak sapa le ni yang pandai buat kuih apom...best!

    ReplyDelete
  3. waah..meriahnya warna apam ni... =)

    ReplyDelete
  4. walaupun baru kali kedua buat plus sedikit xmenaik, tp nmpk sedap~ ^_^

    ReplyDelete
  5. wahh..comelnye kalerpull..heheh likee

    ReplyDelete
  6. comelnya apam.sayang pulak kalau nak makan.haha

    ReplyDelete
  7. meriahnya kaler apam ni

    nina bobok
    blogwalking

    nice to meet u

    ReplyDelete