Klik Nuffnang Ads

Friday, March 23, 2012

WEDDING PHOTOGRAPHER

8 Bulan- Sekarang masa untuk survey2 pakej kahwin yang
berbaloi dengan duit yang dikeluarkan,
photographer yang boleh tangkap gambar ala american next top model,
catering yang sediakan makanan sedap dan harga yang sedap2. ^_^
buat senarai semak dan plan macam2 benda yang berkaitan dreams wedding.

Ada la dalam 3-4 photographer yang saya singgah blog diorang,
saling berbalas email dan masih mencari yang photographer yang berkenan di hati.
Dan of cause la photographer dari Ipoh.

Mungkin saya terlalu fanatik tengok drama korea maka
wujudlah edisi berangan nak bergambar macam diorang di bawah nie.





dari KDrama Scent Of A Woman









dari official website rancangan "We Got Married"
*thanks google.com


atau tangkap gambar saya dan AA tengah pimpin tangan sambil lari bergelak ketawa @ berjalan sambil pimpin tangan dari pandangan belakang macam di bawah ni....




find from google.com



pic from http://www.justindating.com

*moment seperti gambar kat atas ni pun ok juga tapi ubah posisi saya
duduk atas kerusi tu sambil memandang si dia berdiri kat belakang yang tengah cium dahi saya. hehe....

s.a.y.a m.e.m.a.n.g s.u.k.a b.e.r.a.n.g.a.n

saya rasa OP yang bagus perlu tahu betapa pentingnye capture
yang indah-indah bagi raja sehari.


p/s: bagi pengantin perempuan yang pakai kain ketat, pada pendapat saya
elakkan memakai seluar dalam sehingga menampakkan garisan seluar dalam anda.
pakai la short pants sekali ke.
segan nak tengok. sorry to say...


No comments:

Post a Comment