Klik Nuffnang Ads

Saturday, April 23, 2016

DI MANA NAK BELI BAJU BRIDEMAIDS MURAH?

Wah....indahnya majlis kahwin di hadiri kenalan rapat kan. Kalau ada kawan@sedara rapat, boleh pakat-pakat jadikan diorang bridemaids uols di hari perkahwinan nanti.
 Jom cuci mata dengan koleksi baju bridemaids yang simple, murah, menawan dan sedondon ini. Cekedauu....

1. POPLOOK
siapa tak tahu gedung fesyen tersohor di alam maya ini kan. kadang-kala setiap hujung minggu ada sales yang dibuat. boleh jenguk jenguk untuk dapatkan harga murah. kalau bridemaids sampai 10-20 orang, memang kene fikir bajet untuk spend baju mereka kan. jadi, di sini la tempatnya. baju warna plain yang cantik-cantik. Plus size pun ada tau!

2. ZF JUBAH SHOP
bagi penggemar jubah@dress labuh yang simple dengan harga murah, di sini la facebook yang korang harus tengok. RM55 termasuk pos sehelai. Saiz pun pelbagai. Akak dah penah beli sehelai. kain tak jarang. tak melekap dan tak panas. Lokasi kedai di Johor tapi akak beli melalui whassap. Memang penjual yang dipercayai lah! ZF JUBAH SHOP



3. KWC FASHION MALL
atau lebih dikenali dengan nama Kenanga Wholesale Mall. Kenanga City pun boleh bah!
Boleh beli borong dengan harga borang juga. Tapi kalau akak-akak berbadan sado, macam kurang ada saiz di sini.

4. BUTIK ZAWARA 
banyak cawangan di Malaysia. Korang kene alert dengan diskaun hebat yang mereka tawarkan. Disebabkan ke'alert' tan akak lah, akak tahu diorang tengah buat sales di MENARA MARA PADA 23 DAN 24 APRIL 2016 NI. Murah beb. boleh borong banyak untuk bridemaids.



5. Gio Fabric, Kamdar, Nagoya. Laila Fabrica
Kalau tak nak pakai baju sama design, tapi nak warna yang sama, bride to be boleh borong sakan kain kat sini. Beli kain bermeter-meter, agihkan pada bridemaid, 4 meter seorang.



2 comments:

  1. Memudahkan dan jimat juga terutama bila sale....terima kasih kongsi info...boleh PC share dengan kawan kawan yang sedang buat persiapan majlis perkahwinan ni...

    ReplyDelete
  2. i follow u back,,terima kasih sudi singgah blog saya..salam kenalan..

    ReplyDelete