Klik Nuffnang Ads

Saturday, November 4, 2017

Jenama lipstik dari artis Malaysia

1. shade dough lip bait by hanis zalikha

2. zyalipcream by zara zya

3. NZRA lipstick by Ummi Nazeera
(Rasa dah bungkus produk ni. Jual benda lain pula)


4. MORA Cosmetics by Mira Filzah


5. Fara Lip Butter by Farahanim Razak 
(pengacara tv ALHijrah@model)

6. SimplySiti by Siti Nurhaliza

7. Madame Izara by Izara Aishah


aku saja nak buat list macamni. tapi aku takpernah cuba pun jenama-jenama di atas. suka tengok kotak dan gambar presentation dalam ig diorang. nampak cantik dan rasa nak beli. tapi aku tak beli-beli pun. sebab aku suka beli lipstik dekat kedai. boleh cuba-cuba. macam sephora ke watson ke. ada lagi ke artis yang ada lipstik sendiri yang aku tertinggal? Sendu atau tidak seseorang artis itu tak bermakna mereka takmampu ada bisnes sendiri. Gitew!

Update: 13 mei 2018 makin ramai pula orang buat label kosmetik sendiri. Kurlass sangat.


teringin beli fenty beauty dari rihanna tapi pegi sephora haritu habis la pulak!

1 comment:

  1. kalu x silap laa kan, gmbr kotak lipstik hanis zalikha tu mcm lbh kurang kylie jenner punya lipstik

    ReplyDelete