Klik Nuffnang Ads

Sunday, January 9, 2011

6 BENDA YANG GEGIRL BELI

Hi girls and boy,

Here i show you something that many girl out there buy when they go "BERCANDA" in Shopping Complex.

Drummer Please.........................................








Dam Dam Dum...........
























1. Clothes


girl memang pantang tengok baju yang hot2 lagi murah kat shopping complex. dari tak xde dalam senarai beli barang, tetibe je ade bajet lebih untuk beli baju kan?



2. Shoes


kalau lalu dekat butik kasut, memang tak sah kalo tak singgah. tambah-tambah jika ade sales 50%. termimpi-mimpi kot kalo xbeli sepasang dua untuk diri sendiri.



3. Accessories


tak kisah la ring ke necklace ke shades ke bags ke. gegirl mesti gatal tangan nak beli. dapat pula masuk Forever 21 untuk usha-usha barang. argh....sukenye nyah!



4. Magazines


bagi yang suke tengok fesyen semasa dan produk baru di pasaran mesti tak miss beli majalah fesyen. kalo yang suke tengok artis seksi, belilah majalah mangga.



5. Cosmetic Stuff


cuba tengok berapa ramai gegirl yang berlonggok kat kaunter kosmetik dalam watson tu? ada juga sekadar nak pakai yang tester lips gloss sahaja.



6. Shawls

Ni perkara terakhir yang aku dapat pikir. berlambak-lambak style shawls yang ada kat pasaran sekarang. Cuma perlu ada ongkos nya je. Bagi yang free hair, musti nak beli getah rambut or klip rambut kan.






p/s: barang ape lagi ye gegirl kat luar sana suka beli ye? 6 benda ni je dapat aku pk untuk masa ni. Bubye. Cam biasa la, ada setengah gambar amik dari En Google.







Thanks for reading.

2 comments: