Klik Nuffnang Ads

Sunday, April 3, 2011

DREAM: WEDDING SHOES

Hello peeps,

Ini segmen mencari idea @ inspirasi untuk membantu bakal pengantin mencari design kasut yang mereka nak pakai sewaktu majlis gilang gemilang.

*What da hell aku buat entry macam ini?

Motif 1: Dulu aku pernah ikut sepupu aku cari kasut untuk weeding day nya. Beliau nampak resah gelisah memilih kasut yang berkenan di hati.

Motif 2: Sekarang ini, rakyat jelata rajin surf mencari idea perkahwinan dalam google. So bila they all taip keyword "kasut untuk perkahwinan", harapnya terpaparlah contoh kasut yang bakal aku tunjukkan dalam blog ini.

Motif 3: Aku memang suka kasut. Nama blog pun ade word kasut, memang wajiblah banyak cerita tentang kasut disini. Yeah!



Dipersembahkan contoh design kasut yang aku selalu usha-usha di Yahoo Shopping.
Fyi: di page Like pun ada juga design kasut yang stylo.















Layan la gambar-gambar ni, dan jangan lupa dapatkan design yang look like yang menjadi pilihan u all. Enjoy!

love this style! sexy!





Babai!




1 comment:

  1. waaaa... perempuan ngan kasut mmg takleh dipisahkan.. tapi pe kata wat kelainan sikit time wedding.. pakai la but pha chu kang tu... mesti stail abis....

    ReplyDelete