Klik Nuffnang Ads

Monday, April 6, 2015

SCARF SWEETHONEY DI BANGI SENTRAL

Sabtu lepas aku pegi opening butik Scaft Sweethoney di Bangi Sentral.
Butik tudung ni terletak berdekatan dengan butik Telekung Siti Khatijah.
Best sebab tak ramai orang. Boleh shopping dengan aman damai. 
Bagi mereka yang tak tahu, Scaft Sweethoney ni ada juga butik di Sungai Besi. Dan aktif berniaga secara online. Tapi aku rasa, diorang tak banyak buat promosi, so tak ramai orang tahu. hihihi....
Sekarang ni SSH aktif menjual instant shawl yang cantik dengan harga berpatutan. Dulu aku rajin beli shawl online dekat SSH ni.



yang bestnya dapat goodies bag untuk 50 pelanggan pertama butik ni Sabtu lepas.
 isi perut goodies bag tersebut





aku sempat tangkap gambar banner je. hahaha....


aku beli sehelai je instant shawl macam kat atas ni dari SSH.  
SERIUS CANTIK TERLETAK BILA KITA SARUNG KT KEPALA.
 Bulan depan aku nak bodek laki aku beli sehelai lagi.
*Muahahahha

No comments:

Post a Comment