Klik Nuffnang Ads

Friday, November 23, 2012

BAJU BERSANDING SAYA

pada mulanya saya booking baju warna putih
tapi 4 hari sebelum bersanding, saya tengok baju tu kusam semacam. 
baju lelaki lagi la lain macam.
(saya ada buat entry pasal kerisauan saya ni)
memang plan nak sewa baju lelaki dekat butik nurhan nuriman je.

 baju yang saya angan-angankan untuk pakai.
booking dari 5 bulan yang lalu.

akhirnya saya tukar warna baju di saat akhir
maka, kami berbaju biru la di hari persandingan itu


gambar di bawah pula semasa geli-geli di kellie castle batu gajah
sapa yang nak mepotretkan gambar perkahwinannya di sini, bayaran masuk adalah RM50
kalau masuk untuk jalan-jalan, lain harganya.


gambar jarak jauh sudah lah ye.
hajat nak bergambar di lalang@rumput kering di sri iskandar tak menjadi kenyataan
sedikit kecewa sebenarnya

5 comments:

  1. cantiknya baju kaler turqoise gituuu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    comelnya biru. hehehe. takpelah yg penting dah sah nikah :)

    ReplyDelete
  3. biru pun cantik, putih nampak suci gitu...

    ReplyDelete
  4. eh! cantek jek kaLer putih 2!!

    tp kaLEr biru pon cantik jugak.sume cantek =)

    ReplyDelete
  5. salam. awk, nk tanya..sewa baju kt mana ye.. :) email saya.. tamansyurga_87@yahoo.com.my

    ReplyDelete