Klik Nuffnang Ads

Friday, November 23, 2012

DIY BUNGA RAMPAI

Saya sangat suka majlis perkahwinan yang berbau wangi 
Tapi bila pintu@tingkap rumah dan terbuka, tetamu pun ramai,
takde de bau wangi-wangi ini. 

 saya guna air mawar je. RM1.00 sebotol.
 hajat nak cari lotion pathcouli tak berjaya.
 (refer sis spread my happiness blog)

saya just gunting sahaja. nampak kasar je potongan nya. heeeeee

bahan untuk bunga rampai versi saya adalah:
daun pandan (belakang rumah)
daun limau kasturi (belakang rumah)
bunga melur (beli di kedai india)
bunga kertas (halaman rumah)
air mawar
bahan-bahan lain macam susah nak cari di kawasan rumah saya




2 comments:

  1. Nanti nak buat jugak bunga rampai ni. ;)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    bestnya, saya tak sempat nak buat cmni

    ReplyDelete