Klik Nuffnang Ads

Sunday, November 18, 2012

DIY DOORGIFT

Siapa cakap bottle jar murah dan lain dari bentuk macam yang dijual
 di Nilai 3 
hanya terdapat di Puchong? 
(design botol ikea dah selalu sangat)
Meh saya share tempat saya beli bottle jar untuk diberi 
kepada tetamu saya sewaktu majlis perkahwinan saya minggu lepas.
Bagi saya, semua tetamu adalah tetamu VIP.

 
   So tiada diskriminasi tetamu di majlis saya minggu lepas.
botol jar ni saya beli di Ipoh. 70 sen (botol bentuk hexagon dan penutup)


tq tag tempah dengan tay trading online dan saya gunting sendiri
doilY paper beli di wakim jln raja bot@bake with yen
isi dalam botol sponsor dari mak adalah buah-buahan kering (dry fruits) terdiri daripada buah jambu kering, buah kiwi kering, buah betik kering dan buah mangga kering.





5 comments: