Klik Nuffnang Ads

Wednesday, October 2, 2013

DI MANA NAK BELI BAJU MENGANDUNG?

NAK BELI TUDUNG BAWAL AIDIJUMA? 
DI SINI YA http://kasutkaca15.blogspot.com/2014/02/tudung-aidijuma-for-sale.html

Semakin hari perut wanita mengandung semakin membesar.
Baju saiz S semua dah tak muat. Tak kan nak pakai baju ketat-ketat.
Dari pemerhatian aku, baju mengandung di pasaran tak sesuai untuk wanita bertudung.
Ada dress yang lengan pendek la. Singkat la. Tanpa lengan la. Susah kan. Takkan kau nak pakai tshirt inner di dalam lepas tu pakai dress labuh tanpa lengan di luar. Panas ok!

Wanita mengandung kan cepat penat bila berjalan.
Nak keluar ke shopping compleks pun bergantung pada kerajinan.
Jadi kita cari la altenatif membeli baju online.
Kalau wanita mengandung yang free hair
mungkin boleh cari baju di butik mothercare.
Tapi bagi wanita mengandung yang nak baju sopan-sopan,
boleh cari di butik online bagi kaum ibu
Harga pun mampu milik.
Kalau tanya pasal baju mengandung yang berjenama, aku kurang arif.

Tu je la nak cerita. Sebab orang selalu tanya aku beli baju mengandung @ maternity dress ni kat mane.

Aku doakan sesiapa yang belum mengandung tu, ada rezeki untuk mengalami perasaan mengandung.
Walaupun dalam blog @ FB @ alam realiti, korang berlagak cool,
tapi pompuan pun tahu perasaan pompuan lain.

SIAPA YANG UNDER BAJET DAN BERMINAT BELI BAJU MENGANDUNG MURAH TERPAKAI
 (SEMESTINYA MASIH ELOK) 
BOLEH KLIK LINK INI "BAJU MENGANDUNG MURAH"

3 comments:

  1. Wah...mmg ngah cari bj mengandung...tq sudi share...

    ReplyDelete
  2. Sepanjang saya mengandung saya pakai baju sedia ada..sebab muat jer..nak beli memang tak beli-beli.sampai baby dah lahir..

    ReplyDelete